ОТЗЫВЫ КОМПАНИИ
BROCARD
Адрес компании:
Украина
, Киев , ул. Кириловская 13А
Email:
info@brocard.ua
Телефон:
0 800 50 888 0
Адрес сайта:
https://www.brocard.ua/
Описание
BROCARD – это престижный магазин, который продает косметику и парфюмерию премиум класса. На данное время есть более 55 магазинов в крупных городах страны. В каждом торговом зале представлена декоративная косметика, парфюмерия и средства по уходу от известных мировых брендов. Также, BROCARD имеет свой интернет-магазин, где можно приобрести желаемую продукцию с доставкой в указанное место. Мы ценим каждого клиента, поэтому тщательно следим за качеством товара и сотрудничаем только с официальными представительствами.
Отзывы
Чесно, не планувала нічого купувати. Просто втікала від дощу й сховалась у ТРЦ. А потім зайшла в Brocard просто понюхати щось новеньке. І от він - Kilian. Стояла, усміхалась і зрозуміла, що життя прекрасне, навіть коли навколо таке. Чекаю зарплату, щоб повернутися за ним, бо то найкраща пігулка від хандри та поганого настрою
Придбала Chanel 5 35 ml он-лайн за 3724 грн зі знижкою . Отримую посилку, відкриваю, зовні все ок ( і звикла довіряти за багато років, купуючи товари в мережі магазинів Брокард в Києві і он-лайн), викидаю товарну накладну. залишаю нерозпакованими парфуми, бо призначені для подарунку. Проходить пару тижнів, мені дзвонить отримувач подарунку я в надії отримати купу компліментів чекаю на деферамби, а ні.... мені кажуть: Юля, вибач, але ти витратила дурні гроші за підробку. Я в шоці, прошу скинути фото, а там на пляшці етикетка з літерами, шо з'їхали праворуч. Я в шоці. Пишу листа в Брокард, мені передзвонюють, кажуть надішліть ттн, фото з різних ракурсів, фото прозорої упаковки ( вони назвали це стікером з перекладом), ніякого перекладу на плівці не було!!!!. Я попросила отримувача подарунку зробити всі фото, а от прозорої упаковки не лишилось, вона порвалась при відкритті, її викинули у смітник. Про все це повідомляю Брокард, ті мені кажуть, шо офіційний дистрибутор ТОВ ШАНЕЛ НЕ МОЖЕ КОМЕНТУВАТИ СИТУАЦІЮ. БО НЕМА ЦІЄЇ ПРОЗОРОЇ УПАКОВКИ! Повірте, в мене історія покупок хороша, і вони це бачать, бачать суми. Я відповіла, що буду писати напряму у Францію. але вже розумію, шо то буде АНГЛІЯ, і написала, сподіваюсь діло дійде логічного кінця. І! на мого листа з Брокард ніхто на це нічого не відповів. Тепер думайте і я думаю, чи варто витрачати кошти в цій мережі?
Знайшла тут свій аромат, який довго шукала. Це була імпульсивна покупка, але не шкодую жодної гривні. Консультантка спочатку спитала, які запахи я люблю, потім підібрала кілька варіантів - і один з них просто «сів». Дуже вдячна за професіоналізм і делікатність.
Зайшла просто глянути, без жодних планів і потреб. А вийшла з покупкою і посмішкою — як жінка, що справді себе цінує і балує!
Заявленная программа лояльности BROCARD Loyalty Club не работает! Служба поддержки отказывается исправлять свою ошибку. Зарегистрировался на сайте brocard. Потом подтвердил свой E-mail. Вошел в свой аккаунт и сделал заказ. Заказ пришел и я его оплатил. В личном кабинете в истории покупок моя покупка отсутствует. Служба поддержки отказалась добавлять заказ в личный кабинет. Так а зачем тогда создана программа лояльности, если покупки не учитываются? Получается, что сколько бы я не купил на сайте, то процент скидки увеличиваться не будет! Тогда нет смысла и в регистрации на сайте и в дисконтных картах! Получается, что вот эта информация, которая указана на сайте Brocard, это обман: Общая сумма покупок Размер скидки 1 000 гривен первая покупка 10 000 гривен 15% 50 000 гривен 20% Теперь буду покупать не у вас, а там, где дешевле, т.е. на Makeup, Notino, Розетка, Eva и т.д. И у вас на сайте вместо вашей политики конфиденциальности и ваших условий обслуживания, стоят ссылки на политику конфиденциальности Google и условий обслуживания Google. Brocard не имеет никакого отношения к компании Google, зачем вы вводите людей в заблуждение?
Дуже хороші ціни, швидка доставка, все прийшло у хорошому стані. У захваті від ваших подарунків до покупки. Без сумніву купуватиму косметику в Брокарді ще неодноразово. Ваше ставлення до клієнтів викликає повагу.
Великий асортимент товарів, але обслуговування кульгає. Дружина завжди приходить розчарована та зі скаргами на продавців.
Була постійним клієнтом магазину до прикроі ситуаціі (покупка в червні 2024): 1. Консультант BROCARD м. Дніпро наполегливо пропонує люксову туш COLLISTAR Impeccable 14 мл , яка з першого дня використання сиплеться з очей та спричиняє ім подразнення. 2. Своім розчаруванням про товар ділюся на сайті компаніі. 3. Керівництво магазину BROCARD пропонує вирішити питання з компенсацією, і в момент безпосереднього візиту демонструє сумніви щодо моієі думки про невідповідноі якості туш. Пропонує косметичку за спричинені незручності, що навряд схоже на рівноцінну компенсацію. 4. Від мене відмова, та висновки про непрофесійність Рекомендаціі покупцям - якщо плануєте здійснити покупку в магазині BROCARD робіть іі без допомоги консультантів , бо в разі схожого розчарування це лише Ваша особиста проблема.
Дуже, дуже негідно вчиняють по відношенню до свого клієнта. Купувала парфум, але він виявився підробкою, стійкості нуль. Написавши чесний відгук у них на сайті, вони відмовились його публікувати. Шахраї які всілякими неправдами хочуть приховати правду про себе.
На протязі багатьох років була клієнткою Brocard Але зі мною відбулось одразу два неприємних момента : 1) купувала туалетну воду 2.12.2023р у БРОКАРД магазині що знаходиться в ТЦ Лавіна м.Киів парфюмірована туалетна вода PASSAGE D'ENFE EAU DE TOILETTE ціна 6600грн Аромат прекрасний, але зовсім не стійкий, вистачає на годину , не більше. При чому тестували парфюм на всіх членах родини та друзях - результат однаковий. аромат не розкривається і зовсім зникає за годину. Це розчарування! Шкода витрачених грошей й часу! 2) на сайті Brocard двічі залишала відгук , щодо нестійкості аромату але його не опубліковали. Чому консультанти-продавці НЕ попереджають, що аромат не стійкий? Чому відділ роботи з клієнтами НЕ публікуть негативний відгук товарів, які продаються в мережі Брокард? Здивована таким відношенням Brocard до своїх постійних клієнтів! й рекомендую іншим покупцям з обережністю ставитись до придбання товарів у мережі , щоб не купити неякісний товар
Уже не первый год я являюсь постоянным клиентом магазина. Ни разу не столкнулась с каким-либо хамством или не уважением со стороны персонала магазинов. Все приветливые, помогут. Если это необходимо. Рада что можно пойти и выбрать оригинальные товары.
Зимой купила духи Монталь. Заплатила не малые деньги. Это уже не первая моя бутылочка этих духов, поэтому я могу отличить оригинал от подделки. Брокард продал мне подделку. Очень печально. Брокард был единственным магазином, где с точной уверенностью можно было купить оригинальные духи. Ну как показала практика, больше нельзя. Разочарована.
Купила Tiziana Terenzi Kirke. Стойкости абсолютно никакой. Зачем только деньги выбросила. Можно было купить такие же, поддельные, практически с таким же запахом, раза в 4-5 дешевле. Это была моя последняя покупка чего-либо в Брокарде.