ОТЗЫВЫ КОМПАНИИ
Meest Express
Адрес компании:
Украина
, Львов , Зелена, 147
Телефон:
032 232 7707
Адрес сайта:
https://www.meest-express.com.ua
Описание
Мист Экспресс - служба доставки, которая входит в состав почтово-логистической группы, основанной в 1992 году международной корпорацией Meest Corp. Inc. (Toronto, Canada). Основные виды услуг: доставка из интерент-магазинов Украины, Европы, США; доставка международных почтовых отправлений; адресная доставка в любую точку Украины. По результатам исследования рынка почтовой логистики Украины (2011-2012, УАДМ) - Мист Экспресс является службой адресной доставки №1 в Украине.
Отзывы
Самая некомпетентная компания по доставке из всех существующих. Не дай вам Бог с ними связаться. Мало того что отправляют товар куда сами решили, а не туда куда было указано, так после этого просто его теряют где-то. Уже месяц не могу добиться доставки куртки которую заказал на сайте Answear. Просто конченые уроды
Каждая покупка с помощью этого сервиса какой-то цирк. Само расположение отделений крайне неудобное, так и сроки постоянно срываются.
Не рекомендую послуги цієї пошти! В мене була експрес доставка, отримала номер накладної 19 листопада , 20 листопада моя посилка вже була в сортувальному відділенні (хочу зазначити, що це були документи з консульства), на сайті було відзначено, що я можу її отримати у відділені 21 листопада, але посилки не було і в цей день, отримання перейшло плавно в 22 листопада. 22 листопада я звернулася до чатботу та на гарячу лінію та все ж таки мене запевнили, що я сто відсотків її отримаю сьогодні. Але сьогодні на відділені її знову не було. Знову почала дзвонити на гарячу лінію і якімсь чином мені надали адресу сортувального відділення, запевнивши мене, що посилка мене вже чекає. Мені важливо було встигнути до 18 вечора, так як відділення працює до 18:00. Викликавши таксі, я вирушила на пошук моїх документів. Але на цьому мій квест не закінчився! В сортувальному центрі мене не чекали, ще 30 хвилин шукали мою посилку. Хочу зауважити, було сплачено за експрес доставку, яку я повинна була отримати протягом 24 годин, але я ще сплатила за виклик таксі та за простой. "Експрес доставка" мені обійшлась загалом 800 гривень і отримала її за 72 часа. Тому, якщо Вам необхідно отримати швидку доставку, не в якому разі не користуйтесь послугами Meest пошти.
Избегайте эту компанию. Сроки доставки не соблюдают. Срок моей доставки превысил уже 65 дней.
Відправляла посилку в Ізраїль. Посилку прийняли. За посилку сплатила 7505 грн. готівкою. Через пару годин оператор, який прийняв посилку, передзвонив і повідомив, що посилки в Ізраїль не відправляють, тому що там воєні дії. Поїхала забрала посилку і тут починається саме цікаве!!! Мої кошти, які були сплачені готівкою, вони не повернули!!! А сказали, що треба оформити претензію і гроші повернуться на карту на протязі 7 днів. Я не розумію чому гроші, які були сплачені готівкою, буквально через пару годин не можна зразу ж повернути???!!! Це не 750 грн., а 7500 і мені прийшлося ще вийняти 4100 з мого бюджету, щоб відправити посилку іншою доставкою!!! До речі - міжнародна доставка EMS- за цю ж посилку я сплатила 4100. Більше ніколи не буду користуватися meest пошта і нікому не раджу!!! Найгірше обслуговування і сервіс!!! До речі оператори гарячої лінії просто роботи, які не вміють розмовляти, а тільки повторюють завчені фрази і ще й кидають трубку!!!
Це не компанія - це моральні уроди, шахраї і брехуни.Відправила декілька посилок в Польшу, і що отримала від цієї «чудової компанії», розбили телевізор - і тепер посилають шукати в Польші перевізника який доставляв посилку до дверей, прислали фото начебто телевізор був не вірно запакован (без пінопласту).В другій посилці була вкрадена ковдра ( посилка вся порізана була) і знову таж пісня, шукайте в Польші, то ковдри в посилці не було, кожного разу нова історія, то взагалі не відповідають на скарги.Третя посилка - розбили скло в картинах, знов винен клієнт, хоча кожна картина була замотана в плівку з пупирками і обкладена пінопластом і по периметру посилка обкладена пінопластом.Четверта посилка - посилку вернули, бо не пройшла за габаритами, ( хоча коли приймали посилку, не повідомили, що існують певні габарити). Гроші не повернули.Боюся вже 2 місяці, но компанія посилає мене на …..,Їй взагалі начхати (мʼяко сказати) на нас на клієнтівНі якої компенсації за втрату майна. Якщо ми перестанемо відправляти цією компанією посилки, може вона перестане існувати, бо таких уродів не повинно бути в нашій рідній Україні.
Доставка посилки (вага менше 25 кг, оператор гарячої лінії запевнив, що посилка має бути доставлена до дверей) була оплачена до дверей, курєр перший раз почекав 5 хв на вулиці біля підїзду і поїхав. Наступний раз він просто залишив її біля підїзду і втік як щур. Не дивлячись на те що її могли вкрасти або привести не мою посилку, пошкоджену тощо. Зараз вони всі морозяться. Ніякої відповідальності, ще займаються шахрайством таким чином. Ні в якому разі не рекомендую замовляти та платити за доставку до дверей. А краще взагалі не користуватися цим лохотроном
Це просто треш, відмовився від посилки, тому що там товар не відповідає дійсності, так вона тепер не повертається вже місяць лежить на якомусь зубрицькому і все, оператори морозяться, а якщо відповідають, то несуть різну чушь, толку з них ніякого MGRAE0007834921YQ
Нікому і ніколи не раджу користуватися цим лайном! Потрібно було відправити посилку з Броварів до Парижу. Працівники нас запевнили, що це найшвидший і найбезпечніший варіант міжнародної доставки. Було офіційно заявлено від 6-10 днів!!!! При чому на словах говорили що на багато менше! Коли мова зайшла про страхування, то це було сказано як умовність і це була найбільша моя помилка, не рахуючи взагалі того факту що я з ними звʼязалася. Страхування було мінімальним. В посилці була дуже важлива річ, як память, це те що не можливо купити чи замінити. І це найважливіше зі всього що там було, і вартість не менше 14 000 грн! Я співставила час відпустки в Парижі з часом доставки, і ні через 6, ні через 10 і ні через 20 днів посилки не було!!!!! Коли почали звертатися до них з питаннями вияснилося, що вони не несуть відповідальності за посилку з моменту коли та покидає межі України!!!! А посилка, на хвилинку, до пункта призначення, змінює як мінімум декілька країн з їх складами. І за неї відповідає та країна яка її прийняла!!!!!! Не УКРАЇНА і цей міст експрес!!!!! І якщо подорозі щось стається і посилка зникає, то ніхто ні за що не відповідає!!!! Як думаєте, маючи цю інформацію я б відправила з ними щось?! Та ніколи!!!!! Бо ризики очевидні, а якщо б і відправила, то застрахувала б на максимально високу вартість!!! По завершенню маємо відповідь що посилка загубилась десь між Естонією і Францією, а може і між складами в Франції, але найголовніше, що кошти мені повернуть тільки за доставку і 400 грн за мінімальну страховку! І я впевнена, що якщо б я застрахувала її по максимуму то з посилкою все було б добре!!!!! І вони про це дуже добре знають!!!! Виродки!
Такої служби доставки,ще не було в світі,сама гидка контора! Розтрощили мені три різні посилки,написав рекламацію, звернення в кабінеті на повернення коштів відповідь у них одна "продавець погано упакував"!звернувся в службу підтримки споживачів,ті кажуть, що ми не можемо на них вплинути,бо зараз війна і у нас немає таких повноважень, звертайтеся до суду! А до суду,це треба гроші,щоб найняти адвоката,а потім ще це буде тягнутися роками! Не зв'язуйтеся з цією конторою!!!
Посилка втрачена . Немає належного інформування клієнтів . На прохання надати інформацію ходять по колу . Постійні відписки , кошти не повернуті . Відписують на таможню росан , хоча сидять за одною адресою і в одній будівлі . Жахливе обслуговування та інформування . Дртелефонуватися не можливо .Шахраї
Постоянно пишут что посылка доставлена и, соответственно, подают эту информацию на АлиЭкспресс. На самом деле посылка может находиться (по данным Укрпочты, на которую они переадресовывают посылку при отсутствии отделения Meest) в сотнях км от места получения, а разница в срокахмежду представленной ими и реальной доставкой переваливает за неделю. И это повторяется регулярно. Жалобы не помогают. Пан Маркиян перестал отвечать, а оператор Диана отклоняет звонок. Судя по отзывам клиентов, это стандартный способ поведения и работы Meest. Приходится оставлять отзывы в Гугл и писать в поддержку АлиЭкспресс, иначе не получается бороться с безалаберностью и наплевательским отношением.
8 днів відправлення лежить у точці відправки!!! З Вишневого на правий берег Києва (10км). За цей час пішки можна віднести!!! Але треш попереду: забрати це відправлення також мозго..! Оператор каже все зробила, у відділенні не віддають. А колцентр тепер працюватиме аж в понеділок! Це був перший та останній досвід! Хай вже збанкрутують з таким обслуговуванням
Мала отримати посилку з Китаю. Вибрала відділення куди доставлять посилку . Але Міст вирішив доставити його в інше відділення без мого відома і поставити мене перед фактом. Прислали повідомлення, що воно в іншому відділенні через технічні проблеми. Відділення знаходиться в дуже незручній для мене локації( є відділення значно ближче до мене). В додатку зробила переадресацію і за це з мене взяли 40 грн. На гарячій лінії допомогти не можуть. Доведеться оплачувати. Відмінити переадресацію неможливо, якщо ще раз зміню, то буде ще +40 грн.
Добрый день. Хочу оставить негативный отзыв о курьере, настоящий хамло-Кирилл ездит на Ауди АХ9600МХ. К компании нет никаких претензий, все отлично. Но курьер грубит и повышает голос, что он ждет долго и скоро уедет, при этом выйдя на улицу его нет на месте указанного адреса. Компания примите пожалуйста меры насчёт этого курьера, такое хамло не должно работать с людьми.
Почалось з того, що вони мені в телеграм висилали трек-коди, які до мене відношення не мають. Із-за чого я пропустив мій трек и посилка відправилась в незручне для мене відділення. Прийшов у відділення м. Львів, Листопадового Чину 3, за посилкою и попав в час повітряної тривоги. Тривога може тривати 2-3 години. Прошу працівника видати посилку. Не хоче, бо "повітряна тривога, працюють камери" - бреше. Чому тоді ти не в сховищи, а закрилась та сидишь в офисі? При мені підїхав кур'єр з посилкою, якого вона впустила. Я не зросзумів, в вас два типи тривоги? Позвонив на гарячу лінію, яка не вирішувала мою проблему, а просто перекинула знову на прцівника відділення, який почав зв'язуватись з "менеджерами". В результаті я сеодно посилку не отримав. Телефон працівник поклав так, що я всю розмову з "менеджером" чув. З Нової Пошти під час тривоги забирав, з УкрПошти теж, в них - ні. Meest ще реколамую доствку в свої відділення... Для чого? Щоб згаїти день и не отрмати посилку? Meest - це "купа" при любій можливості буду відмовлятися від них і вам рекомендую!
Ужасная компания. Отправленная и упакованная мной посылка в Германию была вскрыта, всё перевёрнуто, рассыпано и нарушены заводские упаковки продуктов. Вместо моей декларации была вложена декларация Мист, которая не соответствует содержимому. Извинений не принесено. Не рекомендую! Пользуйтесь альтернативными международными перевозчиками.
Думала что Ин-Тайм это была худшая курьерская служба, но нет, Мист отличился. Была заказана адресная доставка в село. При приёмке никто отправителя не предупредил что они не ездят по селам, приняли посылку, посчитали по тарифу адресной доставки, и класс, в день доставки звонит курьер и говорит что по селам они не возят и оставить посылку в центре выдачи в райцентре. Везли посылку 6 дней. Капец 6 дней доставлять посылку. Укр почта и то быстрее привозит. Воспользовалась их услугой первый и последний раз. Цена дороже укр почты и Деливери, чуть дешевле Новой почты. Так я лучше переплачу, но получу посылку через сутки после отправки а не спустя неделю
Компания Мист доставила мне чужую посылку , я перезвонила в Мист курьер прискакал и без предупреждения забрал её. И потом началаось , звоню им, чтоб вернули деньги за доставку чужой посылки, которую они забрали , а они ничего об этом не знают . 4000 содрали , посылку мою потеряли. Пишу на почту не отвечают , операторы тоже не в курсе . Позорище, а не компания. Я всегда заказывала товары из Америки , уже больше 10000 за услуги заплатила , а из-за ихнего жлобства и низкого сервиса в компании они потеряют много клиентов. Хорошо , что есть альтернатива этой говно-фирме.
Була курьєрська доставка данною компанією. Комунікація курьєра до замовника жахлива. Невчасно попереджають про доставку. В данному випадку курьєр Сергій телефоним дзвінком поставив перед фактом що вже знаходиться на вулиці де знаходиться мій будинок. Посилку чекав тиждень, і так її і не отримав. Такі працівники нажаль впливають на загальне враження про компанію.
Це жах! Вибрав на олх послугу з доставкою через міст. 23 грудня відправили з Київа, 26 повинні доставити у Львів. Не доставили. Гаряча лінія повідомила, що відправлення у Львові на розподільчому центрі, на протязі двух днів буде на відділенні. Не доставили. Дзвінок на гарячу лінію 29 грудня- пообіцяли, що завтра доставлять точно. Не доставили. 3 січня двінок на гарячу лінію- оформляють скаргу, обіцяють, що на контролі у керіаництва, завтра точно буде. Не доставили. Дзвінок знову- обіцянка особисто повідомити керівника і завтра буде доставлено. При цьому зазначають, що даставка на це відділення щоденно. Не доставили. Знову дзвоню- вже нічого не обіцяють, кажуть чекайте. На питання скільки чекати хамськи кидають трубку, щоб не йти по другому колі. Неадекватний підхід. Де проблема не розумію. Загубили- вкажіть, подам на повернення коштів. Тупе затягування часу. Розчарований цією компанією. Краще б вибрав нп за гроші. Ось так завжди
Найгірша служба доставки, що існує в Україні. При переадресації посилки з Києва в Луцьк, до війни. Посилка три неділі пролежала в Тернополі, потім прибула у Львів, а тепер її знову відправили у Київ, щоб з Києва відправити знову кудись. Оператор неадекват, запевняв, що потрібно очікувати коли коло закінчиться... Рік не уточнив... Ця епопея триває з 22.02.2022
Ужасный перевозчик! Оформила доставку заказа с г.Хмельницкого в Киев. Поитогу получила только головную боль - прислали уведомление, что моя посылка не может быть доставлена на выбранное отделение и мне нужно позвонить в мист для оформления переадресации на другое отделение (ожидать на линии пришлось мин 10). Переодресовали на другое отделение, но по итогу мне доставили мою посылку на третье отделение без соглосования получателя (меня)....которое находится в 2-х км от предыдущих отделений.....при этом у меня 2-е маленьких детей и добраться с ними в это отделение - проблема! Менеджеры данной службы считаю, что это не проблема перевозчика, а проблема получателя!!! А то что посылку приняли с доставкой на конкретное отделение и не выполнили свои обязательства перед отправителем и получателем - фигня!
Несколько раз сталкивался с ними, ни разу не было без каких-либо проблем. Начиная от времени доставки, заканчивая потерей вещей (покупали офисные кресла в офис когда-то). В личном использовании решил не иметь дел с этими ребятами, но при заказе товара в Китае, китаец отправил мне товар через Мист :( Теперь буду уточнять, что бы и при заказе товара избегать услуг этого дражайшего сервиса... Текущая ситуация: 1. Товар пришел в точку выдачи, мне он не подошел, я его там оставил (28.10.2021). 2. Через какое-то время товар Мист забрал с точки выдачи (06.11.2021). 3. 22.11.2021 я поинтересовался судьбой товара, так как китаец сказал, что вернёт деньги в течении 5 дней с момента возврата посылки. Оператор Мист сказала, что для ускорения отправки отправителю, мне нужно зафиксировать отмену. Это мы сделали, она в чат написала подтверждение. То есть оператор, сотрудник компании Мист экспресс, подтвердила, что отправка планируется отправителю! Это важно. 4. Сегодня (03.12.2021) я уточнил снова как дела, потому что по треккингу статус не менялся с 06.11.2021. Сегодня другой оператор сказала, что получила ответ от какого-то менеджера, что данный товар по их внутренним регламентам не подлежит возврату отправителю. Что мне нужно все таки получить посылку и отправить в Китай, внимание! через Укрпочту! На мои запросы, что за регламент, на какие законы Украины он ссылается, сказали что это внутренний регламент и разглашению не подлежит. На китайских сайтах сейчас много кто пытается отправить этим дешевым и крайне не надежным путем товар в Украину. Хочу всех предостеречь! Если не уверены что товар вам подойдет, уточняйте сразу что бы использовали любой другой путь доставки. Избегайте это недоразумение, которое называется Meest express!
15.07.2021 р. мені прийшло повідомлення, про те, що 15.07.2021 року мені на протязі дня передзвонить кур‘єр Міст експрес та повідомить час доставлення мого замовлення. Так як, мене не було в місті, я зателефонувала на гарячу лінію вище вказаноі служби доставки, та попросила оператора перенести отримання мого відправлення на наступний день чи на відділення в моєму місті. На що оператор мені відповіла, що на відділенні моє замовлення кур‘єр залишити не може і що доставка замовлень в моє місто робиться тільки по четвергам. Тоді я попросила оператора поставити примітку по доставці на 22.07.2021 року. Сьогодні 22.07.2021 року я дзвоню на гарячу лінію Міст експрес з запитанням, коли буде доставлено моє замовлення, на що оператор мені повідомила, що моє замовлення вже готується на відправку до магазину в якому я робила замовлення. Оператор при розмові зі мною 15.07.2021 року не попередила, що 22.07.2021 року посилку вже мені нема змоги відправити в зв’язку з простроченням термінів доставки. Так як, я не отримала своє замовлення, з вини Міст експрес я втратила знижку на товар, який я замовляла в Інтернет магазині. Не рекомендую дану службу доставки, та буду звертатись зі скаргами на якість обслуговування клієнтів Міст експрес у всі можливі інстанції.
Хуже сервиса в моей жизни не встречалось... Возили посылку из Киева через Днипро, при том что ехала она во Львов. и вместо понедельника еле доехали до конца недели
Доставка быстрая, очень довольна.
Вроде все норм, посылку не потеряли - и на том спасибо
Профессионально и быстро доставляет посылки из отделения в отделение. Возможно создатель компании был очень увлечен фильмом «Престиж».
УЖАСССС!!! Вообще не рекомендую связываться с этой шарашкиной конторой под названием "Meest Express"! Службы поддержки просто НЕТ! По телефону на горячую линию дозвонишься, но поговорить с оператором такой возможности вообще не предоставляется (нажимай просто цифры и слушай робота про экологию или социальные проблемы- каким они местом имеют отношения к службе доставки???)! В чате не закончив общение, оператор просто с Вами прощается и "До свиданья"! Я вообще возмущена этим сервисом! При чем я эту службу доставки не выбирала и всегда получала на Укрпочте возле дома, а тут каким то образом нарисовался этот перевозчик. Еще они сами решают на какой пункт посылку отправить и этот пункт может очень даже оказаться не удобным для Вас. Мне посылка из-за границы быстрее приходит,чем 7мь дней перемещают с расстоянием между пунктами меньше 2км. Одним словом-МАРАЗМ, а не служба доставки! Я бы порекомендовала своим друзьям, знакомым и даже врагам : внести в черный список компанию "Meest Express"!!!
Посылка неделю лежала на складе, пока не позвонил им и не начал требовать, шевелиться даже не начали. Постоянные очереди в отделении, работают только 2-3 оператора, остальные места пустуют, люди ждут на улице.
По сравнению с Новой почтой, и тем более с Укрпочтой – небо и земля! Не навязывают дополнительных услуг, взвешивают точно, курьер всегда приезжает в точно назначенное время. Спасибо, рекомендую!
Потеряли очень важные бумаги, найти так и не смогли, хорошо хоть страховка была. Больше сюда обращаться не буду!